Metallica – The unforgiven II

 

 

 

 

 

Metallica – The unforgiven II

Lay beside me and tell me what they’ve doneAnd speak the words I wanna hear to make my demons runThe door is locked now but it’s open if you’re trueIf you can understand the me then I can understand the you
Lay beside me, under wicked skyThrough black of day, dark of night, we share this, paralyzedThe door cracks open but there’s no sun shining throughBlack heart scarring darker still but there’s no sun shining throughNo there’s no sun shining through, no there’s no sun shining
What I’ve felt, what I’ve knownTurn the pages, turn the stoneBehind the door, should I open it for you?
Yeah, what I’ve felt, what I’ve knownSick and tired, I stand aloneCould you be there‘Cause I’m the one who waits for youOr are you unforgiven too?
Come lay beside me, this won’t hurt I swearShe loves me not, she loves me still but she’ll never love againShe lay beside me but she’ll be there when I’m goneBlack hearts scarring darker still, yes she’ll be there when I’m goneYes she’ll be there when I’m gone, dead sure she’ll be there?
What I’ve felt, what I’ve knownTurn the pages, turn the stoneBehind the door, should I open it for you?
Yeah, what I’ve felt, what I’ve knownSick and tired, I stand aloneCould you be there‘Cause I’m the one who waits for youOr are you unforgiven too?
Lay beside me, tell me what I’ve doneThe door is closed so are your eyesBut now I see the sun, now I see the sunYes now I see it
What I’ve felt, what I’ve knownTurn the pages, turn the stoneBehind the door, should I open it for you
Yeah, what I’ve felt, what I’ve knownSo sick and tired, I stand aloneCould you be there‘Cause I’m the one who waitsThe one who waits for you
Oh, what I’ve felt, what I’ve knownTurn the pages, turn the stoneBehind the door, should I open it for you? (so I dub thee unforgiven)
Oh, what I’ve feltOh, what I’ve knownI’ll take this key and I’ll bury it in youBecause you’re unforgiven too
Never free, never me‘Cause you’re unforgiven too, oh oh

 

La primera máquina de karaoke la introdujo el cantante Daisuke Inoue, pero el éxito fue un poco por casualidad, ya que la gente asistente a sus conciertos insistía en poder cantar junto a él, gracias al experimento interactivo tan novedoso. Cuando el cantante vió el gran potencial del invento, lo patentó en un primer modelo consistente en una máquina a la que había que echar una moneda para que funcionase

 

karaokes.com.ar

 

En América y Europa se hicieron bastante conocidos este tipo de actividades, sobre todo en los bares, cuyo público era mayormente joven. Principalmente, el corazón del canto al vacío son las máquinas de karaoke, las que constan de una pantalla, mecanismo de supresión de voz, lector de DVD’s, además del sistema de sonido. Al principio, las máquinas tenían un lector de cintas, pero luego se cambió a las clásicas cintas de DVD’s. Se han llegado a abrir lugares especiales en los que sólo se puede hacer karaoke, además de comer y beber. Sin embargo, hay otros lugares que no están dedicados completamente a prestar el servicio del karaoke, pero establecen algunos días de la semana para ofrecerlo. Hoy en día, las máquinas son mucho más modernas, con pantallas de alta definición y de gran tamaño, al igual que un sonido potente. De igual forma, existen concursos a nivel mundial de esto e, incluso, han llegado a ser televisados.