Savage Garden – I want you

 

 

 

Savage Garden – I want you

Anytime I need to see your face I just close my eyes
And I am taken to a place
Where your crystal minds and magenta feelings
Take up shelter in the base of my spine
Sweet like a chica cherry cola
I don’t need to try to explain
I just hold on tight and If it happens again
I may move so slightly to the arms
And the lips and the face
Of The Human Cannonball that
I need to I want to
Come stand a little bit closer
Breathe in and get a bit higher
You’ll never know what hit you when
I get to you
Ooh I want you, I don’t know if I need you but
Ooh I’d die to find out
Ooh I want you, I don’t know if I need you but
Ooh I’d die to find out
I’m the kind of person who endorses a deep commitment
Getting comfy getting perfect is what I live for
But a look and then a smell of perfume
It’s like I’m down on the floor
And I don’t know what I’m in for
Conversation has a time and place in the interaction
Of a lover and a mate but the time of talking
Using symbols, using words can be likened
To a deep sea diver who is swimming with a raincoat
Come stand a little bit closer
Breathe in and get a bit higher
You’ll never know what hit you when
I get to you
Ooh I want you, I don’t know if I need you but
Ooh I’d die to find out
Ooh I want you, I don’t know if I need you but
Ooh I’d die to find out
Ooh, ah
Ooh, ah
Anytime I need to see your face I just close my eyes
And I am taken to a place
Where your crystal minds and magenta feelings
Take up shelter in the base of my spine
Sweet like a chica cherry cola
I don’t need to try to explain
I just hold on tight and If it happens again
I may move so slightly to the arms
And the lips and the face
Of The Human Cannonball that
I need to I want to

 

La primera máquina de karaoke la introdujo el cantante Daisuke Inoue, pero el éxito fue un poco por casualidad, ya que la gente asistente a sus conciertos insistía en poder cantar junto a él, gracias al experimento interactivo tan novedoso. Cuando el cantante vió el gran potencial del invento, lo patentó en un primer modelo consistente en una máquina a la que había que echar una moneda para que funcionase

 

karaokes.com.ar

 

En América y Europa se hicieron bastante conocidos este tipo de actividades, sobre todo en los bares, cuyo público era mayormente joven. Principalmente, el corazón del canto al vacío son las máquinas de karaoke, las que constan de una pantalla, mecanismo de supresión de voz, lector de DVD’s, además del sistema de sonido. Al principio, las máquinas tenían un lector de cintas, pero luego se cambió a las clásicas cintas de DVD’s. Se han llegado a abrir lugares especiales en los que sólo se puede hacer karaoke, además de comer y beber. Sin embargo, hay otros lugares que no están dedicados completamente a prestar el servicio del karaoke, pero establecen algunos días de la semana para ofrecerlo. Hoy en día, las máquinas son mucho más modernas, con pantallas de alta definición y de gran tamaño, al igual que un sonido potente. De igual forma, existen concursos a nivel mundial de esto e, incluso, han llegado a ser televisados.